Paraplu bedrukken: Waarom en wanneer?


Wanneer u de titel leest zal u natuurlijk niet precies weten waar de tekst over gaat. Maar het is toch echt waar een paraplu bedrukken beschikt tegenwoordig tot onze mogelijkheden. Natuurlijk was dit al enige tijd mogelijk maar sinds de komst van het internet is het alleen maar populairder geworden. In deze blog zal ik uitleggen waarom u een paraplu bedrukken zou willen. Deze redenen zijn namelijk redelijk uiteenlopend. Verder zal ik uitleggen wanneer een paraplu bedrukken gebruikt kan worden. Ook hiervoor zijn namelijk een scala van redenen. Ten slotte zal ik deze investering nog even kort verantwoorden door middel van het resultaat van zo een bedrukking op een paraplu te vergelijken met de prijs.

 

Waarom zou ik een paraplu bedrukken?

De eerste vraag die u jezelf stelt wanneer u de titel leest is: waarom? Waarom zou je een paraplu bedrukken? De eerste reden die ik ga geven om een paraplu te bedrukken is de reclame. Een paraplu bedrukken kan namelijk prima worden gebruikt als een manier om uw bedrijf te promoten. Wanneer u uw personeel standaard voorziet van een paraplu van de zaak zullen ze deze ook gebruiken. Wanneer uw reclame op te paraplu staat maakt uw personeel dus ook reclame van uw bedrijf in hun privéleven. Hierdoor wordt naamsbekendheid van uw bedrijf vergroot.

 

Wanneer is het handig?

In het vorige kopje is natuurlijk al een deel van deze vraag beantwoord. Een paraplu bedrukken is zeker niet voor alle bedrijven een goede keuze. Voor een bedrijf dat veel aan handarbeid doet is dit namelijk geen goede aanwinst. Een paraplu bedrukken heeft in dit geval simpelweg minder effect. Het personeel zal de paraplu ongetwijfeld tijdens werkuren gebruiken wanneer ze ergens moeten werken waar het regent. Om de reden dat bijvoorbeeld bouwvakkers soms op hoge gebouwen moeten staan waar de wind heel krachtig is wordt de paraplu snel beschadigt. Er zijn gelukkig ook tal van goede voorbeelden om een paraplu te bedrukken. Voor werkgevers die kantoorbanen aanbieden is dit bijvoorbeeld wel een goede investering. Het personeel komt dan droog op hun werk en op klantafspraken. Dit zorgt voor een betere eerste indruk dan wanneer een werknemer zeiknat onderweg naar een klantafspraak wordt.